Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32303
Назва: Розробка заходів з поліпшення якості надання послуг на станціях технічного обслуговування автомобілів
Інші назви: Development of measures to improve the quality of service provision at car service stations
Автори: Шикерявий, Сергій
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Якість, стандартизація та сертифікація;управління якістю;пропозиції з поліпшення;автосервіс;quality management;car service;suggestions for improvement
Дата публікації: лют-2024
Бібліографічний опис: Шикерявий, С. Розробка заходів з поліпшення якості надання послуг на станціях технічного обслуговування автомобілів : кваліфікаційна робота / наук. керівник Т. Зборовська. - Харків, 2024. - 83 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: розробка та обґрунтування пропозицій щодо комплексу заходів з поліпшення системи управління та вдосконалення організаційно-економічного механізму автосервісу. Завдання: розглянути особливості управління автосервісом; проаналізувати ефективність управління організацією; здійснити оцінку конкурентоспроможності послуг з обслуговування автомобілів; запропонувати заходи з поліпшення управління організацією. Об’єктом дослідження є діяльність автосервісу. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних і практичних підходів до формування комплексу заходів з поліпшення управління діяльністю. Сформовані пропозиції щодо поліпшення діяльності автосервісу. Запропоновано зміну організаційно структурного механізму управління автосервісом. Структура і обсяг кваліфікаційної роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліку посилань 31 найменування, 1 додаток, і містить 15 рисунків, 12 таблиць. Повний обсяг кваліфікаційної роботи складає 64 сторінки, з яких перелік посилань займає 4 сторінки, додатки – 10 сторінок.
The purpose of the study: development and substantiation of proposals for a set of measures to improve the management system and improve the organizational and economic mechanism of the car service. Task: consider the features of managing a car service; analyze the effectiveness of organization management; evaluate the competitiveness of car maintenance services; propose measures to improve the management of the organization. The object of the study is the activity of a car service. The subject of the study is a set of theoretical-methodical and practical approaches to the formation of a set of measures to improve the management of activities. Formed suggestions for improving the activities of the car service. It is proposed to change the organizational structure of the car service management mechanism. Structure and scope of the qualification work: the qualification work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of references of 31 titles, 1 appendix, and contains 15 figures, 12 tables. The full scope of the qualification work is 64 pages, of which the list of references takes up 4 pages, the appendices - 10 pages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32303
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шикерявий Сергій Петрович_кваліфікаційна робота.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.