Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32320
Title: Дослідження стратегій по зміцненню психічного здоров'я фармацевтичних працівників аптечних закладів в умовах війни
Other Titles: A study of strategies to strengthen the mental health pharmaceutical workers of pharmacy institutions in wartime conditions
Authors: Мельникович, Марія
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра організації та економіки фармації;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;психосоціальна підтримка;фармацевтичні працівники;психічне здоров’я;фармацевтична опіка;psychosocial support;pharmaceutical workers;mental health;pharmaceutical care
Issue Date: Feb-2024
Bibliographic description (Ukraine): Мельникович, М. Дослідження стратегій по зміцненню психічного здоров'я фармацевтичних працівників аптечних закладів в умовах війни : кваліфікаційна робота / наук. керівник А. Лебедин. - Харків, 2024. - 64 с.
Abstract: У роботі представлені результати організаційних досліджень з приводу стратегій по зміцненню психічного здоров'я фармацевтичних працівників аптечних закладів в період війни в Україні. Робота представлена на 44 сторінках та складається із 3-х розділів, загальних висновків, 31 джерело літератури, додатків. Результати досліджень проілюстровані 2 рисунками та 11 таблиць.
The work presents the results of organizational research on strategies for strengthening the mental health of pharmaceutical workers of pharmacy institutions during the war in Ukraine. The work is presented on 44 pages and consists of 3 sections, general conclusions, 31 sources of literature, appendices. The research results are illustrated with 2 figures and 11 tables.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32320
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МР_Мельникович М.І..pdf1,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.