Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32336
Title: Маркетинговий аналіз ринку засобів, що застосовуються у разі функціональних шлунково-кишкових розладів
Other Titles: Marketing analysis of the market of medicines used in the treatment of functional gastrointestinal disorders
Authors: Ткаченко, Валерія
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;маркетинговий аналіз;фармацевтичний ринок;оцінка асортименту;стійкість асортименту;функціональні розлади;шлунково- кишковий тракт;market analysis;pharmaceutical market;assortment evaluation;assortment sustainability;functional disorders;gastrointestinal tract
Issue Date: Feb-2024
Bibliographic description (Ukraine): Ткаченко, В. Маркетинговий аналіз ринку засобів, що застосовуються у разі функціональних шлунково-кишкових розладів : кваліфікаційна робота / наук. керівник Н. Малініна. - Харків, 2024. - 90 с.
Abstract: Випускна кваліфікаційна робота присвячена вивченню вітчизняного фармацевтичного ринку засобів, що застосовуються у разі функціональних розладів з боку шлунково-кишкового тракту щодо наявності та стійкості асортименту в закладах охорони здоров’я, аналізу продуцентів (фірм- виробників), а також дослідження щодо факторів, які впливають на формування споживчих переваг та ступеня їх задоволеності. Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і додатку. Робота ілюстрована 38 рисунками і 6 таблицями, містить 48 джерел наукової літератури.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32336
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткаченко Валерія, 10.02.24.pdf2,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.