Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32379
Назва: Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку лікарських засобів, що використовуються для лікування захворювань, ускладнених демодекозом
Автори: Калюжна, К. М.
Лебідь, Д. В.
Ковальова, Т. Н.
Теми: маркетинговий аналіз;лікарський препарат;гель;демодекоз
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Калюжна, К. М. Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку лікарських засобів, що використовуються для лікування захворювань, ускладнених демодекозом / К. М. Калюжна, Д. В. Лебідь, Т. Н. Ковальова // Безперервний професійний розвиток фармацевтичних працівників : сучасний стан, проблеми та перспективи : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 30-річчю заснування Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 1-2 листоп. 2023 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2023. – С. 64-68.
Короткий огляд (реферат): Проведено системний аналіз фармацевтичного ринку лікарських та космецевтичних засобів для лікування демодекозу та враховано структуру даного сегменту для встановлення актуальності створення вітчизняного лікарського засобу у вигляді гелю для лікування демодекозу. Сегмент засобів представлений такими формами, як креми – (23 %), лосьйони – (32 %), емульсії – (17 %), суспензії – (12 %), гелі – (11 %), розчини – (5 %). Встановлено, що серед лікарських препаратів превалює велика частка іноземних фірм-виробників, що вказує на актуальність створення вітчизняного лікарського препарату для даної патології. Доведено раціональність створення нового вітчизняного лікарського препарату у формі гелю для лікування демодекозу шкіри обличчя.
A systematic analysis of the pharmaceutical market of medicinal and cosmeceuticals for the treatment of demodicosis was carried out and the structure of this segment was taken into account to establish the relevance of the creation of a domestic medicinal product in the form of a gel for the treatment of demodicosis. The product segment is represented by such forms as creams (23 %), lotions (32 %), emulsions (17 %), suspensions (12 %), gels (11 %), solutions (5 %). It was established that a large share of foreign manufacturing companies prevails among medicinal products, which indicates the urgency of creating a domestic medicinal product for this pathology. The rationality of creating a new domestic drug in the form of a gel for the treatment of demodicosis of the skin of the face has been proven.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32379
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64-68.pdf490,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.