Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32384
Название: Дослідження застосування штучного інтелекту на фармацевтичному ринку
Авторы: Пестун, І. В.
Жадько, С. В.
Бабічева, Г. С.
Ключевые слова: фармація;фармацевтичні організації;штучний інтелект;маркетингові інструменти;лікарські засоби
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Пестун, І. В. Дослідження застосування штучного інтелекту на фармацевтичному ринку / І. В.Пестун, С. В.Жадько, Г. С. Бабічева // Безперервний професійний розвиток фармацевтичних працівників : сучасний стан, проблеми та перспективи : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 30-річчю заснування Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 1-2 листоп. 2023 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2023. – С. 90-96.
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено досвід використання технологій штучного інтелекту на фармацевтичному ринку. Загальні світові тенденції демонструють збільшення і широке використання штучного інтелекту в різних сферах, охорона здоров’я входить до таких напрямків, що швидко і перспективно розвиваються. Проаналізовано можливості ШІ на етапах створення ЛЗ, зокрема синтез нових формул, спрощення етапу досліджень за рахунок економії часу; проведення клінічних випробувань – дослідження впливу ліків на людину, удосконалення процесу виробництва і контролю якості. Особливої уваги заслуговує боротьба із незаконним використанням ЛЗ за рахунок вдосконалення ланцюжка постачання медичних послуг та боротьба із підробленими ЛЗ. Представлено напрямки використання ШІ вітчизняним лідером виробником ЛЗ АТ «Фармак». Проведено дослідження з оцінки потенціалу ШІ в сфері маркетингу, його найефективніші інструменти. Проаналізовано тренди використання ШІ в створенні портрету клієнта, утриманні клієнтів та підвищенні лояльності, взаємодія з клієнтами за всіма каналами у режимі реального часу, голосовий пошук, автоматизація, розробка контент стратегій. Досліджено використання технологій ШІ найбільшими аптечними мережами України.
The article examines the experience of using artificial intelligence technologies in the pharmaceutical market. General global trends demonstrate the increase and widespread use of artificial intelligence in various fields, health care is one of the areas that are developing rapidly and promisingly. The possibilities of AI at the stages of drug creation are analyzed, in particular, the synthesis of new formulas, simplification of the research stage due to time savings; conducting clinical trials - studying the effect of drugs on humans, improving the production process and quality control. Special attention should be paid to the fight against the illegal use of pharmaceuticals by improving the supply chain of medical services and the fight against counterfeit pharmaceuticals. The directions of use of AI by the domestic leader manufacturer of pharmaceuticals "Farmak" are presented. A study was conducted to assess the potential of AI in the field of marketing, its most effective tools. Trends in the use of AI in creating a client portrait, retaining clients and increasing loyalty, interaction with clients through all channels in real time, voice search, automation, development of content strategies were analyzed. The use of AI technologies by the largest pharmacy chains of Ukraine was studied.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32384
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
90-96.pdf594,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.