Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32712
Назва: Вивчення ролі бренду аптечної мережі як складової її конкурентоспроможності
Автори: Бабічева, Г. С.
Пестун, І. В.
Рогуля, О. Ю.
Жадько, С. В.
Малініна, Н. Г.
Теми: бренд;аптечна мережа;фармацевтичний ринок;конкурентоспроможність;споживачі;brand;pharmacy chain;competitiveness;consumers;pharmaceutical market
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Вивчення ролі бренду аптечної мережі як складової її конкурентоспроможності / Г. С. Бабічева [та ін.] // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 135-144.
Короткий огляд (реферат): Мета даної роботи — вивчення ролі бренду аптечної мережі як складової її конкурентоспроможності на прикладі компанії «АНЦ». У роботі висвітлені результати оцінки конкурентних позицій бренду аптечного підприємства на прикладі аптечної мережі «АНЦ» на основі опитування 127 споживачів з різних областей України. Проведено позиціонування ТОП-5 аптечних мереж на фармацевтичному ринку України за функціональними та емоційними вигодами споживачів, визначені конкурентні переваги компанії «АНЦ». За результатами оцінки функціональних та емоційних вигід визначено розриви між бажаним позиціонуванням та сприйняттям споживачами бренду аптечної мережі «АНЦ». Розбіжності виявилися за вигодами «доступні ціни» та «соціальна відповідальність», які респонденти виділили при позиціонуванні, але ці показники отримали низькі середні оцінки. Проте аптечна мережа «АНЦ» має потужний сформований корпоративний бренд, який сприяє ефективному функціонуванню компанії у складних економіко-політичних умовах та надає низку конкурентних переваг.
Aim of this work is to study role of the pharmacy chain brand as a component of its competitiveness using the example of the «ANC» company. Work highlights the results of evaluating the competitive positions of the pharmacy using the example of the «ANC» pharmacy chain by surveying 127 consumers from different regions of Ukraine. The positioning of the TOP-5 pharmacy chains on the pharmaceutical market of Ukraine was carried out in terms of functional and emotional benefits, and the competitive advantages of the «ANC» company were determined. According to the results of the functional and emotional benefits assessment of the researched chain, gaps between positioning and consumer perception of the brand of the researched pharmacy chain were determined. Differences were found in the benefits of «affordable prices» and «social responsibility», which respondents highlighted during positioning, but these indicators received low average ratings. However, the pharmacy chain «ANC» has a powerful established corporate brand, which contributes to the effective functioning of the company in difficult economic and political conditions and provides a number of competitive advantages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32712
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
135-144.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.