Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32715
Название: Маркетинговий аналіз лікарських засобів для лікування болю в горлі
Авторы: Гавриш, Н. Б.
Болюбаш, С. М.
Ключевые слова: маркетингові дослідження;фармацевтичний ринок;захворювання горла;marketing research;pharmaceutical market;throat diseases
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Гавриш, Н. Б. Маркетинговий аналіз лікарських засобів для лікування болю в горлі / Н. Б. Гавриш, С. М. Болюбаш // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 164-167.
Краткий осмотр (реферат): У статті наведено результати маркетингових досліджень асортименту лікарських засобів (ЛЗ) для фармакотерапії болю в горлі, представлених на фармацевтичному ринку, на прикладі аптечного закладу аптечної мережі «Подорожник» м. Львів. Внаслідок проведеного анкетування серед споживачів аптечних закладів, здійснено оцінку споживчих переваг при виборі ЛЗ для лікування горла.
The article presents the results of marketing research of the range of drugs for the pharmacotherapy of sore throat, presented on the pharmaceutical market, using the example of the pharmacy of the Podorozhnyk pharmacy chain in Lviv. As a result of the survey conducted among consumers of pharmacy establishments, an assessment of consumer preferences was made when choosing drugs for the treatment of the throat.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32715
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
164-167.pdf1,38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.