Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32730
Назва: Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку препаратів для лікування урогенітальних захворювань
Автори: Крупенко, Х. С.
Ковальова, Т. М.
Теми: фармацевтичний ринок України;урогенітальні захворювання;лукарські засоби;супозиторії
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Крупенко, Х. С. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку препаратів для лікування урогенітальних захворювань / Х. С. Крупенко, Т. М. Ковальова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 440-441.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32730
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
440-441.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.