Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32734
Назва: Digital marketing trends in pharmacy chains: enhancing customer engagement and education
Автори: Malinina, N. G.
Zhadko, S. V.
Fennane Ali
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Malinina, N. G. Digital marketing trends in pharmacy chains: enhancing customer engagement and education / N. G. Malinina, S. V. Zhadko, Fennane Ali // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 358-359.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32734
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
358-359.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.