Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32739
Назва: Disease awareness campaigns as a promising tool in pharmaceutical marketing
Автори: Chehrynets, А. А.
Zhadko, S. V.
Lahoussine Tagourramt
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Chehrynets, А. А. Disease awareness campaigns as a promising tool in pharmaceutical marketing / А. А. Chehrynets, S. V. Zhadko, Lahoussine Tagourramt // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 381-383.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32739
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
381-384.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.