Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32743
Назва: Аналіз особливостей соціальної реклами у сфері охорони здоров’я
Автори: Болдарь, Г. Є.
Сурікова, І. О.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Болдарь, Г. Є. Аналіз особливостей соціальної реклами у сфері охорони здоров’я / Г. Є. Болдарь, І. О. Сурікова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 400-401.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32743
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
400-401.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.