Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32745
Назва: Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку препаратів для лікування нерубцевої форми алопеції для встановлення актуальності створення нового вітчизняного препарату у формі лосьйону
Автори: Димченко, А. А.
Коноваленко, І. С.
Ковальова, Т. М.
Теми: алопеція
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Димченко, А. А. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку препаратів для лікування нерубцевої форми алопеції для встановлення актуальності створення нового вітчизняного препарату у формі лосьйону / А. А. Димченко, І. С. Коноваленко, Т. М. Ковальова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 414-415.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32745
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
414-415.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.