Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32769
Назва: Використання цифрових технологій і штучного інтелекту на етапах створення, реалізації та просування фармацевтичних товарів
Автори: Дядюн, Т. В.
Тетерич, Н. В.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Дядюн, Т. В. Використання цифрових технологій і штучного інтелекту на етапах створення, реалізації та просування фармацевтичних товарів / Т. В. Дядюн, Н. В. Тетерич // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 420-421.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32769
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
420-421.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.