Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32871
Назва: Оцінка та аналіз ставлення майбутніх фармацевтів до формування бренду роботодавця
Автори: Рогуля, О. Ю.
Барковська, О. Я.
Шуванова, О. В.
Сучок, А. В.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Оцінка та аналіз ставлення майбутніх фармацевтів до формування бренду роботодавця / О. Ю. Рогуля [та ін.] // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали ІX Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 25 квіт. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 231-234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32871
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
231-234.pdf502,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.