Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3291
Title: Створення фармацевтичної інформаційної маркетингової системи
Other Titles: Создание фармацевтической информационной маркетинговой системы
Сreation ог pharmaceutical information system of marke ting
Authors: Мнушко, З. М.
Ардельян, А. В.
Ткаченко, О. М.
Шевченко, І. А.
Польщикова, В. П.
Мпушко, З. Н.
Ардельян, А. В.
Ткаченко, Е. П.
Шевченко, И. А.
Польщнкоца, В. П.
Minisliko, Z. N.
Ardelyan, A. V.
Tkachenko, E. N.
SIievchenko, I. A.
Polshchikova, V. P.
Keywords: маркетинг у фармації;маркетинг в фармации;marketing of pharmacy
Issue Date: 1996
Bibliographic description (Ukraine): Створення фармацевтичної інформаційної маркетингової системи /З.М.Мнушко, В.П.Польщикова, І.А.Шевченко, О.М.Ткаченко, А.В.Ардельян //Вісник фармації.-1996.-№1-2.-С.96-101.
Abstract: Створена структура фармацевтичної інформаційно-управлінської маркетингової системи. Зібрано матеріал про вітчизняних та зарубіжних постачальників лікарських препаратів, на основі якого створено базу даних. Показано, що програмне забезпечення дозволяє проводити різні види пошуку.
Создана структура фармацевтическом информационно-управленческом маркетинговой системы. Собран материал об отечественных и зарубежных поставщиках лекарственных препаратов, на.основе которого создана база дан-пых. Показано, что программное обеспечение позволяет проведение различных видов поиска.
Hie structure of pharmaceutical information system of marketing is worked out. Base of data home and foreign providers of medicine is created. Program security allows to conduct different forms of search.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3291
Appears in Collections:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
96-101(1).pdf9,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.