Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32970
Название: Маркетингові дослідження окремих складових іміджу аптечної мережі
Другие названия: Marketing research of individual components of the image of the pharmacy chain
Авторы: Ануар, Мухамед
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;імідж;аптечна мережа;спеціалісти фармації;споживачі;image;pharmacy chain;pharmacy professionals;consumers
Дата публикации: июн-2024
Библиографическое описание: Ануар, М. Маркетингові дослідження окремих складових іміджу аптечної мережі : кваліфікаційна робота / наук. керівник Н. Малініна. – Харків, 2024. – 52 с.
Краткий осмотр (реферат): Випускна кваліфікаційна робота присвячена маркетинговим дослідження окремих складових іміджу аптечної мережі. Було вивчено окремі складові внутрішнього та зовнішнього імідж аптечної мережі. Для оцінки ефективності роботи щодо покращення іміджу аптечної мережі проведено SWOT-аналіз та розроблено рекомендації щодо покращення напрямків вдосконалення іміджу з використанням маркетингових комунікацій.
The final qualification work is devoted to marketing research of individual components of the image of a pharmacy chain. The individual components of the internal and external image of the pharmacy chain were studied. To assess the effectiveness of work to improve the image of the pharmacy chain, a SWOT analysis was conducted and recommendations were developed to improve the areas of image improvement using marketing communications.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32970
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Анур Мухамед.pdf1,92 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.