Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33048
Title: Analysis of economic efficiency of introduction of a complex of marketing communications in pharmacies
Other Titles: Аналіз економічної ефективності впровадження комплексу маркетингових комунікацій в аптечні заклади
Authors: Jemmi, Hafsa
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;educational program Pharmacy;маркетингові комунікації;економічна ефективність;аптечні організації;методи просування;елементи комплексу;життєвий цикл;marketing communications;economic efficiency;pharmacy organizations;methods of promotion;elements of the complex;life cycle
Issue Date: Jun-2024
Bibliographic description (Ukraine): Jemmi Hafsa. Analysis of economic efficiency of introduction of a complex of marketing communications in pharmacies : qualification work / scientific supervisor I. Sofronova. - Kharkiv, 2024. - 45 р.
Abstract: У роботі розглянуті головні складові маркетингових комунікацій, проведений аналіз етапів життєвого циклу аптечних організацій та оцінено економічну доцільність впровадження комплексу маркетингових комунікацій у аптечні заклади. В роботі представлено 40 сторінок, включаючи 9 рисунків, 3 таблиці, і список літератури з 30 джерел.
The paper examines the main components of marketing communications, analyzes the stages of the life cycle of pharmacy organizations, and evaluates the economic feasibility of implementing a complex of marketing communications in pharmacy establishments. The work contains 40 pages, including 9 figures, 3 tables, and a list of references from 30 sources.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33048
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жеммі Хафса.pdf619,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.