Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33060
Название: | Research of unbranded marketing campaigns as disease awareness means |
Другие названия: | Вивчення небрендових маркетингових кампаній як засобу поінформованості про захворювання |
Авторы: | Tagourramt, Lahoussine |
Ключевые слова: | кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;educational program Pharmacy;pharmaceutical marketing;migraine;unbranded marketing campaigns;drug promotion;фармацевтичний маркетинг;мігрень;некомерційні маркетингові кампанії;промоція лікарських засобів |
Дата публикации: | июн-2024 |
Библиографическое описание: | Tagourramt Lahoussine. Research of unbranded marketing campaigns as disease awareness means : qualification work / scientific supervisor A. Chehrynets. - Kharkiv, 2024. - 74 р. |
Краткий осмотр (реферат): | The qualification work is dedicated to the exploration of unbranded
marketing campaigns as a means of disease awareness in pharmaceutical
marketing. It outlines the objectives, main principles, logic model, and channels
utilized in disease awareness campaigns. It analyzes the regulations and practices
governing disease awareness campaigns in various countries. A case study
focusing on a migraine awareness and advertising campaign is also included.
The work is presented on 59 pages of printed text and consists of an
introduction, three sections, conclusions, references, and appendices. The work is
illustrated with 4 tables and 5 figures and contains 36 sources of literature. Кваліфікаційна робота присвячена вивченню використання некомерційних маркетингових кампаній як засобу підвищення обізнаності про захворювання в фармацевтичному маркетингу. У роботі описані цілі та основні принципи, логічна модель та канали маркетингових кампаній з обізнаності про захворювання. Проаналізовано регулювання та практику кампаній щодо обізнаності про захворювання в різних країнах. Проведено кейс-стаді програм з обізнаності та рекламних кампанії для препаратів для лікування мігрені. Робота викладена на 59 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 4 таблицями і 5 рисунками, містить 36 джерел літератури. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33060 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тагуррамт Лахуссін.pdf | 1,71 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.