Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33060
Назва: Research of unbranded marketing campaigns as disease awareness means
Інші назви: Вивчення небрендових маркетингових кампаній як засобу поінформованості про захворювання
Автори: Tagourramt, Lahoussine
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;educational program Pharmacy;pharmaceutical marketing;migraine;unbranded marketing campaigns;drug promotion;фармацевтичний маркетинг;мігрень;некомерційні маркетингові кампанії;промоція лікарських засобів
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Tagourramt Lahoussine. Research of unbranded marketing campaigns as disease awareness means : qualification work / scientific supervisor A. Chehrynets. - Kharkiv, 2024. - 74 р.
Короткий огляд (реферат): The qualification work is dedicated to the exploration of unbranded marketing campaigns as a means of disease awareness in pharmaceutical marketing. It outlines the objectives, main principles, logic model, and channels utilized in disease awareness campaigns. It analyzes the regulations and practices governing disease awareness campaigns in various countries. A case study focusing on a migraine awareness and advertising campaign is also included. The work is presented on 59 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, references, and appendices. The work is illustrated with 4 tables and 5 figures and contains 36 sources of literature.
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню використання некомерційних маркетингових кампаній як засобу підвищення обізнаності про захворювання в фармацевтичному маркетингу. У роботі описані цілі та основні принципи, логічна модель та канали маркетингових кампаній з обізнаності про захворювання. Проаналізовано регулювання та практику кампаній щодо обізнаності про захворювання в різних країнах. Проведено кейс-стаді програм з обізнаності та рекламних кампанії для препаратів для лікування мігрені. Робота викладена на 59 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 4 таблицями і 5 рисунками, містить 36 джерел літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33060
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тагуррамт Лахуссін.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.