Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33065
Назва: Research of public relations tools in the activities of pharmaceutical companies
Інші назви: Вивчення інструментів зв’язків з громадськістю в діяльності фармацевтичних компаній
Автори: Hanabi, Safae
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;educational program Pharmacy;pharmaceutical marketing;image;corporate social responsibility;public relations;фармацевтичний маркетинг;імідж;корпоративна соціальна відповідальність;зв’язки з громадськістю
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Hanabi Safae. Research of public relations tools in the activities of pharmaceutical companies : qualification work / scientific supervisor A. Chehrynets. - Kharkiv, 2024. - 69 р.
Короткий огляд (реферат): The qualification work is devoted to the study of public relations tools in the activities of pharmaceutical companies. The theoretical aspects of public relations and the peculiarities of their use by pharmaceutical companies are described, the PR technologies in the pharmaceutical market are analyzed, the directions of corporate social responsibility of the pharmaceutical company are studied. The work is presented on 56 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 2 figures and 5 tables and contains 32 sources of scientific literature.
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню інструментів зв’язків з громадськістю у діяльності фармацевтичних компаній. Описані теоретичні аспекти зв’язків з громадськістю та особливості їх використання фармацевтичними компаніями, проаналізовані PR технології на фармацевтичному ринку, вивчені напрями корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичної компанії. Робота викладена на 56 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 2 рисунками і 5 таблицями, містить 32 джерела літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33065
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ханабі Сафає.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.