Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33128
Title: Совершенствование комплекса маркетинга в аптечных учреждениях
Other Titles: Improvement of the complex marketing in pharmacies
Authors: Риан, Мажда
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет по подготовке иностранных граждан;образовательная программа Фармация;комплекс маркетинга;продвижение;аптечная сеть;товар;цена;сбыт;marketing mix;promotion;sales;pharmacy chain;product;price
Issue Date: Jun-2024
Bibliographic description (Ukraine): Риан Мажда. Совершенствование комплекса маркетинга в аптечных учреждениях : квалиф. работа / науч. руководитель О. Рогуля. - Харьков, 2024. - 52 с.
Abstract: Целью исследования является поиск путей совершенствования комплекса маркетинга Аптечной сети «ЛЕДА». Был проведен анализ составляющих комплекса маркетинга предприятия: товарной, ценовой, сбытовой политики, маркетинговой политики коммуникаций; сформулированы выводы по развитию комплекса маркетинга и разработаны рекомендации по совершенствованию комплекса маркетинга Аптечной сети «ЛЕДА». Квалификационная работа состоит из введения, трех глав, выводов, списка использованных источников, изложена на 45 страницах, включает 4 таблиц 17 рисунков, а также 33 источника литературы.
The purpose of the study is to find ways to improve the marketing mix of the LEDA Pharmacy Chain. An analysis was carried out of the components of the enterprise's marketing complex: product, pricing, sales policy, marketing communications policy; conclusions were formulated on the development of the marketing mix and recommendations were developed for improving the marketing mix of the LEDA Pharmacy Chain. The qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources used, is presented on 45 pages, includes 4 tables, 17 figures, as well as 33 literature sources.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33128
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Риан Мажда.pdf1,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.