Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33338
Title: Обґрунтування напрямів підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю організації
Other Titles: Justification of promotion directions effectiveness of marketing activity management organizations
Authors: Рубан, Наталія
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості у фармації;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Менеджмент;управління маркетинговою діяльністю;оцінка ефективності маркетингової діяльності;маркетинговий аналіз;напрями підвищення ефективності;management of marketing activities;evaluation of the effectiveness of marketing activities;areas of efficiency improvement;marketing analysis
Issue Date: Jun-2024
Bibliographic description (Ukraine): Рубан, Н. Обґрунтування напрямів підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю організації : кваліф. робота / наук. керівник Н. Глєбова. - Харків, 2024. - 66 с.
Abstract: В кваліфікаційній роботі проведено аналіз управління маркетинговою діяльністю організації, розглянуто його складові та визначено інструменти удосконалення. Представлені напрями підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю для ТОВ «Ай-Кью Клінік» дозволять компанії залишатися конкурентоспроможною, відповідати на виклики сучасного ринку, задовольняти потреби своїх пацієнтів та забезпечувати стійке зростання і розвиток. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, використаних джерел, висновків, додатків. Загальний обсяг становить 59 сторінок, список джерел літератури налічує 38 найменувань. Робота містить 21 таблицю, представлено 9 рисунків.
In the qualification work, an analysis of the management of the organization's marketing activities was carried out, its components were considered and improvement tools were determined. The presented directions for improving the effectiveness of marketing activity management for I-Q Clinic LLC will allow the company to remain competitive, respond to the challenges of the modern market, meet the needs of its patients, and ensure sustainable growth and development. The work consists of an introduction, three sections, conclusions, used sources, conclusions, appendices. The total volume is 59 pages, the list of literature sources includes 38 items. The work contains 21 tables, 9 figures are presented.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33338
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рубан Наталія.pdf974,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.