Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33540
Назва: Аналіз трансформації підходів до реклами лікарського засобу «Амізон»
Автори: Котвіцька, В. І.
Малий, В. В.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Котвіцька, В. І. Аналіз трансформації підходів до реклами лікарського засобу «Амізон» / В. І. Котвіцька, В. В. Малий // Youth Pharmacy Science : матеріали IІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 7-8 груд. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – C. 629.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33540
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
629.pdf647,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.