Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34322
Title: Study of the influence of social networks on the formation of the image of a pharmaceutical company
Other Titles: Дослідження впливу соціальних мереж на формування іміджу фармацевтичної компанії
Authors: Ifrad Youssef
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;department of management, marketing and quality assurance in pharmacy;faculty for foreign citizens’ education;факультет з підготовки іноземних громадян;educational program Pharmacy;освітня програма Фармація;influence;social networks;image;pharmaceutical company;efficiency;вплив;соціальні мережі;імідж;фармацевтична компанія;ефективність;КР-2025
Issue Date: Nov-2024
Bibliographic description (Ukraine): Ifrad, Youssef. Study of the influence of social networks on the formation of the image of a pharmaceutical company : qualification work / scientific supervisor I. Bondarieva. - Kharkiv, 2024. - 66 p.
Abstract: In the qualification work, the impact of social networks on the formation of the image of a pharmaceutical company was investigated. Recommendations for improving the image of pharmaceutical companies using social networks have been developed. The total volume of work is 40 pages, contains 20 figures. A bibliography including 30 sources is also provided.
У кваліфікаційній роботі досліджено вплив соціальних мереж на формування іміджу фармацевтичної компанії. Розроблено рекомендації щодо покращення іміджу фармацевтичних компаній за допомогою соціальних мереж. Загальний обсяг роботи становить 40 сторінок, містить 20 рисунків. Також наведено список літератури, що включає 30 джерел.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34322
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІФРАД ЮССЕФ_ММЗЯФ.pdf1,68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.