Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34465
Название: | Маркетингове управління діяльністю фармацевтичного підприємства |
Другие названия: | Marketing management of pharmaceutical enterprise activities |
Авторы: | Шарко, А. О. |
Ключевые слова: | кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;маркетингове управління;концепція маркетингу;фармацевтичне підприємство;маркетингова стратегія;маркетингові інструменти;marketing management;marketing concept;pharmaceutical company;marketing strategy;marketing tools;КР-2025 |
Дата публикации: | фев-2025 |
Библиографическое описание: | Шарко, А. О. Маркетингове управління діяльністю фармацевтичного підприємства : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2025. - 53 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Метою роботи є дослідження маркетингового управління діяльністю
виробничого фармацевтичного підприємства. Були досліджені підходи до
маркетингового управління Корпорації «Артеріум», проаналізовано
використання елементів маркетингової концепції та розроблені рекомендації
щодо застосування маркетингового управління на фармацевтичному
підприємстві.
Кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних
висновків, переліка використаних літературних джерел, додатку), викладена
на 45 сторінках, включає 6 таблиць 8 рисунків, а також 33 джерела
літератури. The purpose of the work is to research the marketing management of the activities of a manufacturing pharmaceutical enterprise. Approaches to the marketing management of the "Arterium" Corporation were studied, the use of elements of the marketing concept was analyzed, and recommendations were developed for the application of marketing management at the pharmaceutical enterprise. The qualification work consists of an introduction, three chapters, general conclusions, a list of used literary sources, an appendix), laid out on 45 pages, includes 6 tables, 8 figures, as well as 33 literature sources. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34465 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шарко Анна_МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА.pdf | 1,53 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.