Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34466
Название: Маркетингові дослідження ринку антигістамінних лікарських засобів для системного застосування
Другие названия: Marketing research of the market of antihistamines drugs for systemic use
Авторы: Щетницька, В. С.
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;антигістамінні лікарські засоби;маркетинговий аналіз;асортимент;фармацевтичний ринок;особливі категорії споживачів;економічна доступність;antihistamine drugs;marketing analysis;assortment;pharmaceutical market;special consumer categories, economic accessibility;КР-2025
Дата публикации: фев-2025
Библиографическое описание: Щетницька, В. С. Маркетингові дослідження ринку антигістамінних лікарських засобів для системного застосування : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2025. - 55 с.
Краткий осмотр (реферат): Випускна кваліфікаційна робота присвячена вивченню фармацевтичного ринку України антигістамінних засобів для системного застосування. У роботі проведено: аналіз асортименту антигістамінних лікарських засобів на фармацевтичному ринку; аналіз країн виробників; вивчення впливу антигістамінних лікарських засобів на особливі категорії споживачів та економічної доступності лікарських засобів даної групи. Представлено алгоритм дії для спеціалістів фармації при випуску безрецептурних антигістамінних лікарських засобів з аптечних закладів. Робота викладена на 47 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. Робота ілюстрована 21 рисунками та 16 таблицями, містить 38 джерел наукової літератури.
The final qualification work is devoted to the study of the pharmaceutical market of Ukraine for systemic antihistamines. The work includes: an analysis of the range of antihistamine drugs on the pharmaceutical market; an analysis of the countries of origin; a study of the impact of antihistamine drugs on special consumer categories, and the economic accessibility of drugs in this group. An algorithm of actions for pharmacy specialists when dispensing over-the-counter antihistamine drugs from pharmacies is presented. The work presented on 47 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 38 figures and 16 tables and contains 21 sources of scientific literature – 38.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34466
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.