Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34545
Назва: | Використання принципів бенчмаркінгу для підвищення якості послуг у готелі «Аполлонія» |
Інші назви: | Using benchmarking principles to improve the quality of services at the Apollonia Hotel |
Автори: | Маковецький, А. С. |
Теми: | кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Якість, стандартизація та сертифікація;бенчмаркінг;бенчмаркінгова команда;готель;готельні послуги;поліпшення;benchmarking;benchmarking team;hotel;hotel services;improvement;КР-2025 |
Дата публікації: | лют-2025 |
Бібліографічний опис: | Маковецький, А. С. Використання принципів бенчмаркінгу для підвищення якості послуг у готелі «Аполлонія» : кваліфікаційна робота / наук. керівник Ю. Братішко. - Харків, 2025. - 91 с. |
Короткий огляд (реферат): | Андрія МАКОВЕЦЬКОГО на тему «Використання принципів бенчмаркінгу для
підвищення якості послуг у готелі «Аполлонія».
Мета дослідження: було використовуючи метод поліпшення – бенчмаркінг, запро-
понувати комплекс заходів щодо вдосконалення діяльності готельних закладів на прикладі
готелю «Аполлонія», м. Полтава.
Завдання: вивчити методологію, принципи та етапи проведення бенчмаркінгу; за-
пропонувати проект проведення бенчмаркінгу у готелю «Аполлонія»; на підставі прове-
денних бенчмаркінгових досліджень розробити комплекс заходів щодо поліпшення діяль-
ності та якості обслуговування клієнтів готельних закладів на прикладі готелю «Аполлонія
Об’єктом дослідження є діяльність готелю «Аполлонія», м. Полтава.
Предметом дослідження є впровадження кращої практики у діяльність готелю
«Аполлонія», отриманої завдяки проведеному бенчмаркінгу.
Практично обґрунтовано доцільність використання бенчмаркінгу у діяльності
готельних закладів та визначено основні етапи його проведення у готелі «Аполлонія».
Запропоновані заходи дозволяють підвищити ефективність та раціональність бізнес-
процесів, підвищити продуктивності та якість готельних послуг, підвищити
конкурентоспроможність, поліпшити використання ресурсів, підвищити якість підтримки
управління та більш швидке й оптимальне прийняття управлінських рішень.
Структура і обсяг кваліфікаційної роботи: кваліфікаційна робота складається зі
вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліку посилань 40 найменувань, 1 додатку,
і містить 9 таблиць. Повний обсяг магістерської роботи складає 75 сторінок, з яких перелік
посилань займає 5 сторінок, додатки – 10 сторінок. Andriy MAKOVETSKY on the topic “Using benchmarking principles to improve the quality of services at the Apollonia Hotel”. The purpose of the study: using the improvement method - benchmarking, to propose a set of measures to improve the activities of hotel establishments using the example of the Apollonia Hotel, Poltava. Tasks: to study the methodology, principles and stages of benchmarking; to propose a project for benchmarking at the Apollonia Hotel; based on the benchmarking studies conducted, to develop a set of measures to improve the activities and quality of customer service of hotel establishments using the example of the Apollonia Hotel. The object of the study is the activities of the Apollonia Hotel, Poltava. The subject of the study is the implementation of best practices in the activities of the Apollonia Hotel, obtained through benchmarking. The feasibility of using benchmarking in the activities of hotel establishments is practically substantiated and the main stages of its implementation at the Apollonia Hotel are determined. The proposed measures allow to increase the efficiency and rationality of business processes, to increase the productivity and quality of hotel services, to increase competitiveness, to improve the use of resources, to increase the quality of management support and to make management decisions faster and more optimally. Structure and scope of the qualification work: the qualification work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of references of 40 items, 1 appendix, and contains 9 tables. The full volume of the master's thesis is 75 pages, of which the list of references takes up 5 pages, appendices - 10 pages. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34545 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Маковецький Андрій Степанович.pdf | 1,07 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.