Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34567
Назва: Розробка заходів з поліпшення якості надання послуг споживачеві з реалізації текстильних виробів
Інші назви: The development of measures to improve the quality of providing services to the consumer in the sale of textile products
Автори: Пилипенко, Д. О.
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Якість, стандартизація та сертифікація;якість;послуги;текстильні вироби;споживач;СОП;KPI;quality;services;textile products;consumer;SOP;КР-2025
Дата публікації: лют-2025
Бібліографічний опис: Пилипенко, Д. О. Розробка заходів з поліпшення якості надання послуг споживачеві з реалізації текстильних виробів : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2025. - 54 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є розробка та втілення заходів щодо поліпшення якості надання послуг споживачеві з реалізації текстильних виробів. Був проведений економіко-управлінський аналіз діяльності ФОП Шелер В. В.; розроблені заходи з удосконалення зворотного зв’язку зі споживачем; впроваджені у роботу підприємства показники ефективності; та розроблений комплекс заходів з орієнтації на внутрішнього споживача. Кваліфікаційна робота викладена на 46 сторінках та складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних літературних джерел. В роботі розміщено 10 таблиць та 9 рисунків. Список використаних літературних джерел включає 32 найменування.
The purpose of the qualification work is to develop and implement measures to improve the quality of services provided to consumers in the sale of textile products. An economic and management analysis of the activities of the individual entrepreneur Sheler V. V. was conducted; measures to improve feedback with the consumer were developed; performance indicators were introduced into the work of the enterprise; and a set of measures to focus on the internal consumer was developed. The qualification work is presented on 46 pages and consists of an introduction, three chapters, conclusions and a list of used literary sources. The work contains 10 tables and 9 figures. The list of used literary sources includes 32 names.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34567
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Описание РазмерФормат 
Пилипенко Дмитро Олегович.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.