Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34763
Назва: Особливості реклами та просування лікарських засобів в умовах регуляторних обмежень
Автори: Коляда, Т. А.
Теми: лікарські засоби;реклама лікарських засобів
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Коляда, Т. А. Особливості реклами та просування лікарських засобів в умовах регуляторних обмежень / Т. А. Коляда // Сучасні досягнення фармацевтичної технології : матеріали ХI міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 27 листоп. 2024 р. – Xарків : НФаУ, 2024. – С. 229-230.
Короткий огляд (реферат): Реклама та просування лікарських засобів знаходяться під впливом численних нормативних актів, які обмежують використання маніпулятивних чи оманливих тверджень. Ці регуляції мають на меті захистити здоров’я споживачів і забезпечити правдивість та етичність інформації. В умовах жорстких регуляторних рамок компанії змушені впроваджувати нові підходи до промоції, зокрема акцентувати увагу на освітніх заходах, інформаційних кампаніях та співпраці з професіоналами охорони здоров’я. Це сприяє формуванню обізнаності споживачів про ефективність і безпеку ліків без порушення законодавства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34763
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Конференція ПТЛтаКЗ 2024 final 229-230.pdf107,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.