Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34976
Назва: Аналіз аудиторії соціальних мереж на рівні університету
Автори: Семченко, К. В.
Теми: соціальні мережі
Дата публікації: 2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Семченко, К. В. Аналіз аудиторії соціальних мереж на рівні університету / А. В. Семченко // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 17 січ. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. – С. 206.
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ неможливо уявити без соціальних мереж. Активна комунікація за допомогою різноманітних месенджерів та платформ надає невичерпну лінійку можливостей як для спілкування, так і для бізнесу. За допомогою соціальних мереж можна рекламувати товар та послуги, продавати їх або підвищувати обізнаність населення про них тощо. Розробка стратегії роботи з соціальними мережами передбачає не тільки встановлення чіткої кінцевої мети поведінки споживача, але потребує ретельного аналізу цільової аудиторії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34976
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, МЕНЕДЖМЕНТУ 17.01.2025 206.pdf710,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.