Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34980
Title: | Дослідження необхідності впровадження компетентнісного підходу у систему післядипломної освіти спеціалістів фармації |
Authors: | Зарічкова, М. В. Мішина, І. Ю. |
Keywords: | післядипломна освіта;компетентнісного підходу |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | НФаУ |
Bibliographic description (Ukraine): | Зарічкова, М. В. Дослідження необхідності впровадження компетентнісного підходу у систеАктуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 17 січ. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. – С. 225-227. |
Abstract: | Компетентнісний підхід, який виник у середині XX століття, як відповідь на нові соціально-економічні виклики, набув особливого значення в умовах глобалізації, технологічного прогресу та кризових явищ, спричинених пандемією COVID-19 і воєнним станом в Україні. Економічна нестабільність, міграція, дефіцит кваліфікованого персоналу, соціально-психологічна напруженість, а також необхідність адаптації до нових умов потребують нових підходів у професійній підготовці спеціалістів фармації (СФ). Відповідно, зростають вимоги до їхніх професійних компетенцій і особистих якостей, зокрема стресостійкості, здатності швидко реагувати на зміни, ініціативності у здобутті нових знань і навичок, а також відповідальності. З огляду на це, актуальним напрямом досліджень є перегляд підходів до створення освітніх програм для СФ, оновлення професійних компетенцій відповідно до сучасних викликів ринку праці, які максимально відповідають запитам суспільства, забезпечуючи готовність фахівців до ефективної роботи в сучасних умовах |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34980 |
Appears in Collections: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, МЕНЕДЖМЕНТУ 17.01.2025 225-227.pdf | 413,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.