Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34993
Title: Реалізація принципу орієнтація на замовника у діяльності косметичного салону
Authors: Ільїна, К. О.
Keywords: діяльні косметологічного салону;якість послуг
Issue Date: 2025
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Ільїна, К. О. Реалізація принципу орієнтація на замовника у діяльності косметичного салону / К. О. Ільїна // Актуальні проблеми фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених та здобувачів освіти, м. Харків, 20 лют. 2025 р. – Харків : НФаУ, 2025. – С. 276-278.
Abstract: Успіх косметичного салону значною мірою залежить від здатності задовольняти потреби клієнтів і забезпечувати їм високий рівень обслуговування. У сучасних умовах конкуренція на ринку послуг вимагає постійного вдосконалення сервісу. Орієнтація на споживача є основою для створення лояльних клієнтів, що забезпечує стабільний фінансовий результат салону. Це вимагає від салону не тільки високого рівня професіоналізму, але й адаптації до змінних потреб клієнтів, особливо сьогодні при значному впливі карантинних та воєнних років
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34993
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.