Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34994
Назва: Застосування досвіду соціального підприємництва в діяльності підприємства
Автори: Ковальова, В. І.
Базалаєв, Ю. І.
Теми: соціальне підприємство
Дата публікації: 2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Ковальова, В. І. Застосування інструментів цифровізації в діяльності українських підприємства / В. І. Ковальова, Ю. І. Базалаєв // Актуальні проблеми фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених та здобувачів освіти, м. Харків, 20 лют. 2025 р. – Харків : НФаУ, 2025. – С. 279-281.
Короткий огляд (реферат): Соціальне підприємство можна охарактеризувати як вид бізнесу, основною метою якого є досягнення соціальних цілей, причому прибутки, отримані від такої діяльності, спрямовуються в основному на саморозвиток, підтримку громадських ініціатив або вирішення соціальних проблем. Соціальне підприємництво є складним і багатоаспектним явищем, теоретичні основи якого ще не повністю сформовані. Зокрема, досі не існує єдиного підходу до визначення сутності цього виду підприємництва, не розроблено стандартів для класифікації підприємств як «соціальних». Проте соціальне підприємництво стає все більш актуальним для сучасних підприємств, оскільки поєднує економічну ефективність з вирішенням соціальних проблем. Це підхід, при якому бізнеси не тільки прагнуть отримати прибуток, але й активно сприяють поліпшенню соціального добробуту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34994
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Описание РазмерФормат 
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, МЕНЕДЖМЕНТУ 17.01.2025 279-281.pdf424,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.