Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35031
Назва: | Порівняльний аналіз іпотерапії та традиційних методів фізичної терапії у дітей із порушеннями постави |
Автори: | Сімошенко, Д. І. Галашко, В. В. |
Теми: | іпотерапія;лікувальна гімнастика;порушення постави;реабілітація;якість життя;психоемоційний стан |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | НФаУ |
Бібліографічний опис: | Сімошенко, Д. І. Порівняльний аналіз іпотерапії та традиційних методів фізичної терапії у дітей із порушеннями постави / Д. І. Сімошенко, В. В. Галашко // Механізми розвитку патологічних процесів і хвороб та їх фармакологічна корекція : матеріали VII наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 14 листоп. 2024 р. - Харків : НФаУ, 2024. - С. 321-322. |
Короткий огляд (реферат): | Порушення постави є однією з нагальних проблем дитячої ортопедії. Ії можна діагностувати у значної частини підростаючого покоління. За даними світової статистики, з порушеннями постави стикається близько 30-40% дітей шкільного віку, що може призводити до серйозних наслідків для їхнього фізичного та емоційного здоров'я. Отже, вирішення цієї проблеми засобами фізичної реабілітації вбачається актуальним. Традиційні методи фізичної терапії, такі як, лікувальна гімнастика, лікувальний масаж, гідрокінезотерапія, тощо, зарекомендували себе як ефективні засоби для корекції порушень постави. Однак, незважаючи на свою ефективність, ці методи можуть мати обмеження, зокрема у залученні дітей до процесу лікування і підтримки їхньої мотивації. Ефективним засобом для усунення цих обмежень може бути іпотерапія (лікування верховою їздою). Цей метод привертає увагу як новітній підхід до реабілітації, що має широкий спектр переваг. Іпотерапія поєднує фізичну активність із емоційною взаємодією з конем, що може значно покращити мотивацію дітей, зацікавленість у заняттях та загальний емоційний стан. Це особливо важливо для дітей із порушеннями постави, які можуть відчувати страх або дискомфорт під час традиційних занять лікувальною гімнастикою. У своєму дослідженні ми поставили ціль порівняти ефективність іпотерапії з традиційними методами фізичної терапії та віднайти можливість інтеграції цих двох підходів у комплексну реабілітацію. На наш погляд, поєднання різних терапевтичних методів надасть змогу забезпечити більш оптимальні умови для розвитку дітей із порушеннями постави та може мати довготривалий позитивний вплив на їхнє фізичне, емоційне та соціальне благополуччя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35031 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зб. конф. МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ПАТОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ 321-322.pdf | 425,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.