Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35083
Назва: Застосування проблемного навчання у ЗВО (на прикладі підготовки майбутніх фармацевтів, фізичних терапевтів-реабілітологів, лабораторних діагностів та спеціалістів ІТ-галузі)
Автори: Андрєєв, Я. Ю.
Лисенко, Н. О.
Берестова, А. А.
Теми: педагогічна технологія;проблемне навчання;проблемна ситуація;проблемний кейс;ІТ-сфера;фармація;лабораторна діагностика;фізична терапія;реабілітація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Андрєєв, Я. Ю. Застосування проблемного навчання у ЗВО (на прикладі підготовки майбутніх фармацевтів, фізичних терапевтів-реабілітологів, лабораторних діагностів та спеціалістів ІТ-галузі) / Я. Ю. Андрєєв, Н. О. Лисенко, А. А. Берестова // Педагогічна Академія : наукові записки. – 2025. – № 17. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.15314836
Короткий огляд (реферат): У пропонованій статті автори звертаються до питання застосування проблемного навчання у вищій школі як ефективного методу психолого-педагогічної підготовки аспірантів та магістрів до професійно-педагогічної та викладацької діяльності та формування педагогічної обумовленої комунікативної компетентності здобувачів вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35083
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрєєв+та+ін.pdf212,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.