Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35137
Title: | Інструменти оперативного зворотного зв’язку для ефективного навчання обчислювальній математиці та програмуванню |
Authors: | Вельма, С. В. |
Keywords: | інформаційні технології;обчислювальна математика |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | НФаУ |
Bibliographic description (Ukraine): | Вельма, С. В. Інструменти оперативного зворотного зв’язку для ефективного навчання обчислювальній математиці та програмуванню / С. В. Вельма // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - С. 20-21. |
Abstract: | сучасному світі наука, техніка та інформаційні технології розвиваються стрімкими темпами, що підвищує значення математики, адже вона поєднує абстрактні концепції з прикладними задачами. Практичні виклики стимулюють розвиток нових математичних методів, що підкреслює важливість якісної фундаментальної підготовки технічних фахівців. Освітній компонент "Обчислювальна математика та програмування" відіграє ключову роль у забезпеченні цієї підготовки. Він навчає застосовувати математичні методи для розв'язання реальних завдань, інтегруючи їх із сучасними програмними засобами. Опанування цього курсу дозволяє здобувачам вищої освіти розвивати аналітичне мислення, вчитися автоматизувати розрахунки та вирішувати актуальні інженерні й наукові проблеми. Це робить освітній компонент невід'ємною частиною підготовки висококваліфікованих фахівців |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35137 |
Appears in Collections: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Застосування іннов. технологій 20-21.pdf | 210,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.