Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35143
Назва: | Бінарне заняття як сучасний інноваційний підхід до викладання правових дисциплін |
Автори: | Коляда, Т. А. |
Теми: | бінарного заняття;інноваційної форми викладання правових дисциплін |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | НФаУ |
Бібліографічний опис: | Коляда, Т. А. Бінарне заняття як сучасний інноваційний підхід до викладання правових дисциплін / Т. А. Коляда // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - С. 49-50. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна система вищої освіти вимагає впровадження інноваційних методів навчання, які сприяють підвищенню якості освітнього процесу, розвитку критичного мислення здобувачів та формуванню їхніх професійних компетентностей. Однією з ефективних форм інтерактивного навчання є бінарне заняття, яке передбачає спільне викладання дисципліни двома викладачами з різних галузей знань або практиком і теоретиком. Такий формат сприяє комплексному розгляду навчального матеріалу, активному залученню студентів до освітнього процесу та міждисциплінарному підходу до навчання. У викладанні правових дисциплін бінарне заняття відіграє важливу роль, оскільки дозволяє поєднувати теоретичні аспекти права з практичними кейсами, що підвищує рівень засвоєння матеріалу та наближує навчання до реальних умов професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35143 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Застосування іннов. технологій 49-50.pdf | 273,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.