Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35150
Title: Впровадження гейміфікації в процес викладання математичних освітніх компонентів у закладах вищої освіти
Authors: Шейкіна, Н. В.
Keywords: гейміфікація
Issue Date: 2025
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Шейкіна, Н. В. Впровадження гейміфікації в процес викладання математичних освітніх компонентів у закладах вищої освіти / Н. В. Шейкіна // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 20 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - С. 115-117.
Abstract: Математичні освітні компоненти у закладах вищої освіти традиційно вважаються складними для засвоєння студентами через високий рівень абстракції та необхідність розвитку аналітичного мислення. Сучасні підходи до викладання потребують інноваційних методик, здатних підвищити мотивацію та покращити засвоєння матеріалу. Гейміфікація, як впровадження ігрових елементів у неігрових контекстах, може стати ефективним інструментом трансформації процесу викладання математичних освітніх компонентів, що сприятиме активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35150
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Застосування іннов. технологій 115-117.pdf370,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.