Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35291
Назва: | Оцінка ролі корпоративної соціальної відповідальності у формуванні бренду аптечної мережі |
Інші назви: | Evaluation of the role of corporate social responsibility in the formation of the pharmacy chain brand |
Автори: | Гаглоєва, І. В. |
Теми: | кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;корпоративна соціальна відповідальність;фармація;аптечна мережа;бренд;лояльність;профіль сприйняття;corporate social responsibility;pharmacy;pharmacy chain;brand;loyalty;perception profile;КР-2025 |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | НФаУ |
Бібліографічний опис: | Гаглоєва, І. В. Оцінка ролі корпоративної соціальної відповідальності у формуванні бренду аптечної мережі : кваліфікаційна робота / наук. керівник Г. Бабічева. - Харків, 2025. - 67 с. |
Короткий огляд (реферат): | Випускна кваліфікаційна робота присвячена вивченню ролі
корпоративної соціальної відповідальності у формуванні бренду аптечної
мережі. У роботі висвітлені дослідження соціальних ініціатив провідних
аптечних мереж на фармацевтичному ринку України. Розроблено
рекомендації з управління корпоративною соціальною відповідальністю в
рамках побудови бренду аптечної мережі.
Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту і складається зі
вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і
додатків. Робота ілюстрована 22 рисунками і 10 таблицями, містить 35 джерел
наукової літератури. The final qualification work is devoted to the study of the role of corporate social responsibility in the formation of the brand of a pharmacy chain. The work highlights the research of social initiatives of leading pharmacy chains in the pharmaceutical market of Ukraine. Recommendations for the management of corporate social responsibility within the framework of building a brand of a pharmacy chain have been developed. The work is presented on 55 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of sources used and appendices. The work is illustrated with 22 figures and 10 tables, contains 35 sources of scientific literature. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35291 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гаглоєва ІриОЦІНКА РОЛІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ.pdf | 2,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.