Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35406
Title: | Study of socio-economic approaches to implementation tuberculosis prevention measures |
Other Titles: | Дослідження соціально-економічних підходів до проведення заходів профілактики туберкульозу |
Authors: | Ahallou Oualid |
Keywords: | кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;pharmaceutical faculty;department of social pharmacy;educational program Pharmacy;tuberculosis;vaccination;preventive treatment;awareness;sociological research;туберкульоз;профілактика;вакцинація;профілактичне лікування;обізнаність;соціологічне дослідження;КР-2025 |
Issue Date: | Jun-2025 |
Publisher: | НФаУ |
Bibliographic description (Ukraine): | Ahallou Oualid. Study of socio-economic approaches to implementation tuberculosis prevention measures : qualification work / scientific supervisor L. Tereshchenko. - Kharkiv, 2025. - 70 p. |
Abstract: | The paper presents the results of a comprehensive assessment of socio-
economic approaches to tuberculosis prevention measures.
The work is presented on 50 pages of typewritten text and consists of an
abstract, introduction, three chapters, general conclusions, a list of used literary
sources, which contains 33 items. The work is illustrated with 7 figures and 5 tables. У роботі представлені результати комплексної оцінки соціально- економічним підходам до проведення заходів профілактики туберкульозу. Робота представлена на 50 сторінках машинописного тексту та складається із анотації, вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліку використаних літературних джерел, якій містить 33 пункти. Робота проілюстрована 7 рисунками та 5 таблицями. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35406 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ахаллу Уалід.pdf | 787,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.