Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35423
Title: Дослідження факторів впливу на споживання лікарських засобів та дієтичних добавок, що покращують травлення
Other Titles: Research of factors influencing the consumption of medicines and dietary supplements that improve digestion
Authors: Ель Мессауді Ала-Еддін
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;фармацевтичний факультет;освітня програма Фармація;pharmaceutical faculty;department of management, marketing and quality assurance in pharmacy;educational program Pharmacy;ферменти;лікарські засоби;соціально-демографічні фактори;психологічні фактори;медичні фактори;маркетингові фактори впливу;enzymes;medicines;socio-demographic factors;psychological factors;medical factors;marketing factors of influence;КР-2025
Issue Date: Jun-2025
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Ель Мессауді Ала-Еддін. Дослідження факторів впливу на споживання лікарських засобів та дієтичних добавок, що покращують травлення : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2025. - 70 с.
Abstract: Метою роботи є дослідження факторів, що можуть впливати на споживання лікарських засобів та дієтичних добавок, що покращують травлення. Був проведений аналіз ринку ферментних лікарських засобів в Україні, проаналізовані соціально-демографічні, психологічні, медичні та маркетингові фактори впливу та розроблені рекомендації для фармацевтичних компаній щодо відповідального маркетингу ферментних препаратів. Кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліка використаних літературних джерел), викладена на 49 сторінках, включає 3 таблиці 11 рисунків, а також 35 джерел літератури.
The purpose of the work is to study the factors that may affect the consumption of medicines and dietary supplements that improve digestion. An analysis of the market of enzyme medicines in Ukraine was conducted, socio- demographic, psychological, medical and marketing factors of influence were analyzed, and recommendations for pharmaceutical companies on responsible marketing of enzyme preparations were developed. The qualification work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of used literary sources), set out on 49 pages, includes 3 tables, 11 figures, as well as 35 sources of literature.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35423
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ель Мессауді Ала-Еддін.pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.