Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35427
Назва: Досвід упровадження курсу підвищення кваліфікації "Специфіка підготовки іноземних здобувачів вищої освіти"
Автори: Фесенко, В. Ю.
Шварп, Н. В.
Тимощук, Г. В.
Сабатовська-Фролкіна, І. С.
Теми: післядипломна освіта;курс підвищення кваліфікації;іноземний здобувач вищої освіти;postgraduate education;professional development course;international higher education student
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Досвід упровадження курсу підвищення кваліфікації "Специфіка підготовки іноземних здобувачів вищої освіти" / В. Ю.Фесенко [та ін.] // Перспективи та інновації науки . – 2025. – Вип. 7(53). – С. 991-999
Короткий огляд (реферат): У статті підкреслено значущість урахування специфіки підготовки іноземних здобувачів вищої освіти як актуального вектору розвитку освітньої системи України, забезпечення її конкурентоспроможності. Зауважено на необхідності уваги до даного питання, зважаючи на існуючі ризики. Висвітлено досвід підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників фармацевтичних та медичних закладів освіти на курсі «Специфіка підготовки іноземних здобувачів вищої освіти», який був розроблений та впроваджений колективом кафедри педагогіки і психології Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету. Наведено теми, які були опрацювані за навчальною програмою курсу, зокрема: «Полікультурна компетентність викладача», «Специфіка викладання фахових дисциплін іноземним здобувачам вищої освіти», «Іноземний студент як учасник освітнього процесу», «Роль психічних процесів у пізнавальній активності здобувачів освіти», «Адаптація до навчального процесу іноземних здобувачів вищої освіти», «Формування позитивної мотивації до навчання іноземних здобувачів вищої освіти», «Конфлікти у педагогічній взаємодії», «Імідж викладача у сприйнятті іноземних студентів», «Тьюторське супроводження іноземних студентів у процесі навчання», «Сутність і профілактика емоційного вигорання викладача», «Організація та проведення наукових й освітніх заходів за участі іноземних студентів», «Формування готовності викладача до організації наукового, освітнього заходу». Ознайомлено із результати проведеного серед учасників дослідження за google-формою (анкетою) щодо з’ясування організаційних засад, форм навчання, інформаційного забезпечення для подальшого удосконалення зазначеного курсу, констатовано схвальні відгуки та підтверджено доцільність його впровадження.
The article emphasizes the importance of considering the specifics of preparing international higher education students as a relevant direction for the development of Ukraine’s educational system and ensuring its competitiveness. It highlights the need for attention to this issue, given the existing risks. The article presents the experience of professional development for teaching and researchteaching staff of pharmaceutical and medical educational institutions through the course «Specifics of Preparing International Higher Education Students» designed and implemented by the Department of Pedagogy and Psychology at the Institute of Professional Development for Pharmacy Specialists of the National University of Pharmacy. The topics covered in the course’s curriculum («Specifics of teaching specialized disciplines to foreign higher education students», «Foreign student as a participant in the educational process», «The role of mental processes in the cognitive activity of students», «Adaptation of foreign higher education students to the learning process», «Fostering positive motivation for learning in foreign higher education students», «Conflicts in pedagogical interaction», «Teacher's image in the perception of foreign students», «Tutoring support for foreign students in the learning process», «The essence and prevention of teacher burnout», «Organization and conduct of scientific and educational events involving foreign students», «Formation of a teacher's readiness to organize scientific and educational events») are outlined. The results of a survey conducted among participants via a Google Form (questionnaire) to assess the organizational framework, teaching methods, and information support for further improvement of the course are presented. Positive feedback was noted, and the relevance of implementing the course was confirmed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35427
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26650-Текст статті-35451-1-10-20250730.pdf394,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.