Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35494
Назва: Moodle в освітніх закладах: перспективи та складнощі
Автори: Яременко, В. Д.
Рахімова, М. В.
Теми: Moodle;система управління навчанням;LMS;дистанційне навчання;відкритий код;кастомізація;цифрова грамотність;освітні технології;технічна підтримка;викладачі;навчання;університети;школи;цифровізація;впровадження;функціонал;моніторинг успішності;тестування;інтерактивні технології навчання
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Яременко В. Д. Moodle в освітніх закладах: перспективи та складнощі / В. Яременко, М. Рахімова // Science and technology: challenges, prospects and innovations : Proceedings of the 11th International scientific and practical conference. - Osaka, 2025. - P.199-201.
Короткий огляд (реферат): Moodle - популярна система управління навчанням з відкритим кодом, що надає навчальним закладам різних рівнів акредитації гнучкі можливості для організації навчального процесу. Її перевагами є безкоштовність, можливість кастомізації та широкий функціонал. Однак впровадження платформи пов'язане зі складнощами, такими як відсутність технічної підтримки, складність розгортання і залежність від кваліфікованих фахівців. Ефективне використання Moodle вимагає стратегічного підходу, включно з адаптацією інтерфейсу, створенням IT-центрів підтримки та навчанням викладачів і здобувачів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35494
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармацевтичної хімії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.