Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35604| Назва: | Проблемне навчання у формуванні комунікативної компетентності фармацевтів-інтернів |
| Автори: | Шварп, Н. В. Фесенко, В. Ю. Тимощук, Г. В. Лисенко, Н. О. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | НФаУ |
| Бібліографічний опис: | Шварп, Н. В. Проблемне навчання у формуванні комунікативної компетентності фармацевтів-інтернів / Н. В. Шварп [та ін.] // Актуальні питання клінічної фармакології та клінічної фармації (Topical issues of clinical pharmacology and clinical pharmacy) : матеріали наук.-практ. Internet- конф. з міжнар. участю, м. Харків, 28 жовт. 2025 р. – Харків : НФаУ, 2025. – С. 347-348. |
| Короткий огляд (реферат): | Вимога до постійного розвитку активності здобувачів освіти залишається незмінною, що досягається шляхом удосконалення методик навчання та впровадження в освітній процес методів які сприяють розвитку творчого та критичного мислення. Проблемне навчання у фармації застосовується для формування практичних навичок, клінічного мислення та здатності приймати рішення у реальних професійних ситуаціях, здобувачі стикаються з реальною або змодельованою проблемною ситуацією, яку потрібно дослідити та вирішити. Основна ідея - розв’язання проблеми як рушійна сила пізнання. Оскільки фармацевти працюють із лікарськими засобами, взаємодіють із пацієнтами, лікарями та виробниками ліків, їм необхідно не просто знати теоретичний матеріал, а й уміти аналізувати, прогнозувати ризики та знаходити найкращі рішення у складних обставинах. До основних цілей проблемного навчання у фармації відноситься зокрема формування комунікативних навичок де майбутні фахівці повинні вміти спілкуватися з пацієнтами та колегами, пояснювати правила прийому ліків і часто доводиться приймати рішення за неповної інформації або працювати з унікальними клінічними випадками. Крім того, використання проблемного навчання готує здобувачів освіти до успішної проходження атестації фармацевтів-інтернів та здачі у подальшому ліцензованих іспитів Крок 3. Отже, практика вирішення проблемних ситуацій та завдань під час післядипломної підготовки в інтернатурі не втрачає своєї актуальності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35604 |
| Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник конференції 25.10.2025 (3).pdf | 535 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.