Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35623
Назва: Управління виробництвом та асортиментом продукції
Інші назви: Management of production and assortment of products
Автори: Ахмедова, О. С.
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;фармацевтичний факультет;освітня програма Менеджмент;дієтичні добавки;управління асортиментом;управління виробництвом;ключові показники ефективності;стратегія розвитку;dietary supplements;assortment management;production management;key performance indicators;development strategy;КР-2025
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Ахмедова, О. С. Управління виробництвом та асортиментом продукції : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2025. - 122 с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи полягає у формуванні обґрунтованих рекомендацій з удосконалення управління виробничими процесами та оптимізації асортиментної політики шляхом проведення системного аналізу діяльності підприємства та умов функціонування. Сформульовані стратегічні напрями розвитку підприємства та запропоновано систему ключових показників ефективності для оцінки результативності діяльності підприємства. Кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліка використаних літературних джерел, семи додатків, викладена на 89 сторінках, включає 25 таблиць, 21 рисунків, а також 35 джерел літератури.
The purpose of the work is to formulate substantiated recommendations for improving the management of production processes and optimizing the assortment policy by conducting a systematic analysis of the enterprise's activities and operating conditions. Strategic directions for the development of the enterprise have been formulated and a system of key performance indicators has been proposed to assess the effectiveness of the enterprise's activities. The qualification work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of used literary sources, seven appendices, is presented on 89 pages, includes 25 tables, 21 figures, as well as 35 literary sources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35623
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АХМЕДОВА.pdf4,76 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.