Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35701
Назва: Digital marketing as a tool for building trust in the quality of pharmaceutical products
Інші назви: Цифровий маркетинг як інструмент формування довіри до якості фармацевтичної продукції
Автори: Elbardani, J.
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації;pharmaceutical faculty;department of management, marketing and quality assurance in pharmacy;educational program Pharmacy;digital marketing;trust;quality;pharmaceutical products;transparency;digital strategies;цифровий маркетинг;довіра;якість;фармацевтична продукція;прозорість;digital-стратегії;КР-2025
Дата публікації: лис-2025
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Elbardani, J. Digital marketing as a tool for building trust in the quality of pharmaceutical products : qualification work / scientific supervisor V. Malyi. - Kharkiv, 2025. - 67 p.
Короткий огляд (реферат): This paper examines digital marketing as a tool for building trust in the quality of pharmaceutical products. The main digital channels and communication methods that are most effective for increasing transparency and confirming the quality standards of pharmaceutical products among consumers and medical professionals are identified. The qualification work contains 45 pages, 2 tables, 19 figures, 30 sources of literature.
У даній роботі досліджено цифровий маркетинг як інструмент формування довіри до якості фармацевтичної продукції. Визначено основні цифрові канали та методи комунікації, які є найбільш ефективними для підвищення прозорості та підтвердження стандартів якості фармацевтичних товарів серед споживачів та медичних фахівців. Кваліфікаційна робота містить 45 сторінок, 2 таблиці, 19 рисунків, 30 джерела літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35701
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ельбардані Джалал.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.