Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3578
Назва: Development of the regression model for forming and planning the assortment of parapharmaceutical goods
Інші назви: Разработка регрессионной модели для формирования и планирования ассортимента парафармацевтических товаров
Розробка регресійної моделі для формування та планування асортименту парафармацевтичних товарів
Автори: Mishchenko, V. I.
Міщенко, В. І.
Мищенко, В. И.
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Mishchenko, V. I. Development of the regression model for forming and planning the assortment of parapharmaceutical goods / V. I. Mishchenko // Вісник фармації. - 2013. - № 3. - С. 52-54.
Короткий огляд (реферат): The results of studies on development of a regression model for forming and planning the assortment of parapharmaceutical goods are presented; it reflects the specificity of parapharmaceutical goods selling. Using the results of analysis of factors for selling the skin care products with the help of the given indicators will allow to organize a model of the pharmacies functioning, which is more efficient from the economic point of view and provide the population with qualitative parapharmaceutical products in full.
Приведены результаты исследований по разработке регрессионной модели для формирования и планирования ассортимента парафармацевтических товаров, отражающие специфику реализации парафармацевтических товаров. Использование результатов анализа факторов реализации средств лечебной косметики позволит организовать более эффективную с экономической точки зрения модель функционирования аптечних учреждений и в полном объёме обеспечить население качественными парафармацевтическими товарами
Наведені результати досліджень з розробки регресійної моделі для формування та планування асортименту парафармацевтичних товарів, що відображають специфіку реалізації парафармацевтичних товарів. Використання результатів аналізу факторів реалізації засобів лікувальної косметики за допомогою наведених показників дозволить організувати більш ефективну з економічної точки зору модель функціонування аптечних закладів та у повному обсязі забезпечити населення якісними парафармацевтичними товарами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3578
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 2010-2024
Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
News_pharmacy_3_2013_52-54.pdf429,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.