Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3581
Назва: | The study of modern consumers’ attitude to drug advertisement in Ukraine |
Інші назви: | Исследование современного отношения потребителей к рекламе лекарственных средств в Украине Дослідження сучасного ставлення споживачів до реклами лікарських засобів в Україні |
Автори: | Kobets, M. M. Кобець, М. М. Кобец, М. Н. |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Kobets, M. M. The study of modern consumers’ attitude to drug advertisement in Ukraine / M. M. Kobets // Вісник фармації. - 2013. - № 3. - С. 55-58. |
Короткий огляд (реферат): | The peculiarities of the current legislation about advertisement in Ukraine have been described in this article. Advertising and information means, which influence on decision making about purchasing goods, have been determined. The results of consumers’
questioning have been given with the purpose
of revealing the prevailing sources of information and advertisement of medicines, the consumers’ attitude and impressions of advertisement of particular medicines. The levels of advertisement
retention and recognition such as spontaneous
(unprompted), prompted, tachistoscopic have
been presented. Medicines, which advertisement consumers remember, have been determined. Освещены особенности современного законодательства рекламы в Украине. Выделены рекламно-информационные средства, ко- торые влияют на принятие решений о покупке товаров. Приве- дены результаты опроса потребителей с целью выявления доми- нирующих источников информации и рекламы лекарственных препаратов, их отношения к рекламе лекарственных средств и впечатления от рекламы отдельных препаратов. Представлены уровни запоминания и узнавания рекламы: спонтанный (непод- сказанный), подсказанный, тахистоскопический. Установлены ле- карственные препараты, рекламу которых помнят потребители. Висвітлені особливості сучасного законодавства про рекламу в Україні. Виділені рекламно-інформаційні засоби, що впли- вають на прийняття рішень про купівлю товарів. Наведені ре- зультати опитування споживачів з метою виявлення доміную- чих джерел інформації і реклами лікарських препаратів, їх став- лення до реклами лікарських засобів та враження від реклами окремих препаратів. Представлені рівні запам’ятовування та впізнавання реклами: спонтанний (непідказаний), підказаний, тахістоскопічний. Визначені лікарські препарати, рекламу яких пам’ятають споживачі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3581 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник фармації. Архів статей 2010-2024 Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
News_pharmacy_3_2013_55-58.pdf | 381,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.