Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-4 зі 4 (час пошуку: 0.016 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Слободянюк, Н. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Семенив, Д. В.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.
2016Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2018Удосконалення логістичних процесів у системі ланцюгу просування лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2018Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживачаСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.