Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3612
Назва: Управління інтелектуальною власністю як основа інноваційного розвитку фармацевтичних підприємств
Інші назви: Управление интеллектуальной собственностью как основа инновационного развития фармацевтических предприятий
Management of intellectual property as a basis for the development of innovative pharmaceutical companies
Автори: Посылкина, О. В.
Литвинова, Е. В.
Посилкіна, О. В.
Літвінова, О. В.
Posylkina, O. V.
Litvinova, O. V.
Теми: інтелектуальна власність;винаходи;інноваційний лікарський засіб;intellectual property;inventions;innovative drug;корисні моделі;торговельні марки;utility models;trade marks
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Управління інтелектуальною власністю як основа інноваційного розвитку фармацевтичних підприємств / О. В. Посилкіна, О. В. Літвінова // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». – 2010. - № 6. – С. 152-156.
Короткий огляд (реферат): Проведений порівняльний аналіз управління інтелектуальною власністю на вітчизняних фармацевтичних підприємствах (ФП) ЗАТ «Біолік» та ЗАТ «Біофарма». Показано, що управління інтелектуальною власністю на ФП є основою для розробки і виробництва високотехнологічної фармацевтичної продукції, підвищення рівня вітчизняної фармації до світового і успішної конкуренції з зарубіжними виробниками як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках.
It was contrastive analyzed the intellectual property management on the domestic pharmaceutical enterprises (FE) of joint-stock company «Biolik» and joint-stock company «Biofarma». It was established that an intellectual property management on FP is basis for development and production of hi-tech pharmaceutical goods, increase of domestic pharmacy level to world and successful competition with foreign producers both at home and foreign markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3612
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf294,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.