Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3624
Title: Основні поняття та інструменти мерчендайзінгу. Техніки мерчендайзінгу для просування фармацевтичної продукції
Authors: Толочко, В. М.
Зарічкова, М. В.
Чешева, М. В.
Толочко, В. М.
Заричковая, М. В.
Чешева, М. В.
Tolochko, V. M.
Zarichkova, M. V.
Chesheva, M. V.
Issue Date: 2013
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Толочко, В. М. Основні поняття та інструменти мерчендайзингу. Техніки мерчендайзингу для просування фармацевтичної продукції : метод. рек. для підгот. та провед. семінар. та практ. занять з курсу «Управління та економіка фармації» в сист. післядиплом. освіти спец. фармації / В. М. Толочко, М. В. Зарічкова, М. В. Чешева – Х. : НФаУ, 2013. – 44 с.
Abstract: Методичні рекомендації призначені для підготовки й проведення практи-чних і семінарських занять з курсу управління та економіки фармації. Містять ключові поняття за тематикою, навчальні завдання до практичних занять, пи-тання до семінарських занять, питання і тести для самопідготовки до занять. Можуть бути використані для самостійного опанування навчальної теми з ме-тою розвитку і вдосконалення майстерності в техніці мерчендайзингу для просування фармацевтичної продукції в аптечних закладах. Розроблені на кафедрі управління та економіки фармації Інституту підви-щення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету. Призначено для слухачів системи післядипломного навчання спеціалістів фармації, інтернів, магістрів і фахівців практичної фармації.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3624
Appears in Collections:Навчальні матеріали кафедри УЕФ
Наукові публікації В. М. Толочко

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мерчендайзинг_Заричкова_метод_рек.doc1,18 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.